Začátkem roku 2017 si majitel restaurace STEAKGRILL nechal postavit webové stránky na zakázku. Stránky trpěly typickými nedostatky a stížnosti uživatelů se množily. Zejména měli problém se zobrazením jídelního lístku, který byl na webu ve formátu PDF. Zlobilo také zobrazování na různých prohlížečích a některé části webu nefungovaly nebo nebyly dostupné.

„Profesionální a zodpovědný přístup se pozitivně odrazil na spokojenosti mých hostů a na telefonických rezervacích už během prvního měsíce provozu nového webu!“
Jaroslav Honzajk, majitel restaurace

Cíl: kvalitní prezentace, která vydrží

S dodavatelem webu nebyla rozumná domluva. Tak se majitel restaurace rozhodl vynaložené náklady považovat za utopené a v polovině roku si nechal vytvořit web znovu a pořádně – od nás. Vyšel ho o něco levněji než od původního dodavatele.

  • Vyřešit stížnosti uživatelů
  • Zpřístupnit jídelní lístek
  • Opravit technické nedostatky webu

Řešení: nový web s důrazem na kuchyň

Web jsme na základě domluvy zaměřili na koncept restaurace a kvalitu podávaného masa – a také na zmíněný jídelní lístek. Jednoduchost, rychlost a přehlednost webu jsou samozřejmostí.

  • Revize obsahu a struktury
  • Základní (technický) redesign
  • Realizace a nasazení webu
Zobrazení webu na tebletu a telefonu
Zobrazení webu na tabletu a telefonu
Zobrazení webu na notebooku
Zobrazení webu na notebooku

Výsledky: zvýšení návštěvnosti a spokojenosti hostů

Stížnosti hostů pominuly. Pořád je co vylepšovat, takže web od svého vzniku neustále vyvíjíme. Majitel restaurace k nám pojal absolutní důvěru a své požadavky vždy nechá ovlivnit naším webovým pohledem. Výsledek se zcela zásadně odrazil i na statistikách návštěvnosti stránek.

Statistiky návštěvnosti po spuštění webu
Statistiky návštěvnosti po spuštění webu

Ze statistik je patrné, jak návštěvnost webu od nasazení v červenci 2017 (začátek měření) vytrvale roste. Příčinou trvalého růstu je komplexní řešení s dlouhodobým rozvojem v souladu s filozofií naší služby. Nedochází zde k jojo-efektu na rozdíl od jednorázových reklamních kampaní. Spolu s návštěvností webu rostou i veškeré další parametry a hlavně telefonní rezervace a spokojenost hostů s webem.