Majitel webu s benzinovými stanicemi se na nás obrátil s prosbou o renovaci webu s cílem zvýšení konverzního poměru. Novým webem se podařilo oslovit skutečnou klientelu tak, že majitel mohl pozastavit další investice do webu a reklamy.

„I přesto, že nemáme čas se webu věnovat, stále nám přináší nové zakázky.“
Jan Hutník, jednatel společnosti

Cíl: oslovit skutečné zákazníky

Cílem předělání webu bylo zvýšit počet zákazníků se seriozním zájmem o koupi či prodej benzinové stanice. Odezva na původní webové stránky byla často neúčelná.

  • Potřebujeme webem oslovit majitele benzinových stanic a potenciální zájemce o jejich koupi.
  • Chceme se více zaměřit pouze na opravdové zájemce.

Řešení: zaměření webu na uživatele

Na základě expertní analýzy a metody simulovaného uživatele jsme navrhli nový obsah a strukturu webu. Zvolili jsme jednoduchý přehledný design.

  • Provedli jsme expertní analýzu s metodou simulovaného uživatele.
  • Navrhli jsme novou strukturu webu a obsah s rozdělením na sekce „Chci koupit“ a „Chci prodat“.
  • Vytvořili jsme seriozní design na základě loga a konzultací s externím grafikem.
  • Klientovi jsme vytvořili dlouhodobý plán růstu webu!
Původní verze webu na mobilu
Původní verze webu na mobilu
Původní verze webu na mobilu
Nová verze webu na mobilu

Výsledky: zvýšení uskutečněných zakázek

Počet uskutečněných zakázek se zvýšil natolik, že se majitel rozhodl stránky dočasně nerozvíjet. Celkový počet oslovení klesl, ale výrazně se zvětšil počet vážných zájemců.